Welcome To My One Direction Blog , Have nice here || Follower Box ada d'bawah or Dashboard
One Direction㋡
Welcome !
My lovely Blog



Status : one direction !

What Make You B'tiful

Tagboard
Footprints here!

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh


Lovely Follower
Follow me Follow u:)


be mah followers? trimas :)

put follower widget code :D


Credits
Thxx !

Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Your Name.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily.



bosan time =,=

                            *muke malas nak sekolah cenggitu ahh -'




hye .. assalamualaikumm :/ rindu ahh nak update blog sebab tuh laa update nieyy ... lamalaaaaaaa jugak aku tak update blog nie kann ? dah berhabukhabuk .. hahaa .. *tipu habuk dengan semangat .. amacam sekolahhh korang selepas due minggu nie ? best ! aku awsome sangat ahhh --' *ssebaliknye .



 okayy . to the point ahhh --' hanif niey memang suke cari pasal ke ? gua tak faham betol :'3 mase hari selasa kiteorang cek gigi .. pastuh aku tengok ade buku tulis aku disteple and dy tulis .. 'padan muka' .. dy memang nak bermusoh sangat dengan aku ke ? kalau nak mehh ahh >< .. aku baru nak berazam tak nak cari gaduh lagi dengan dye cuti due minggu nie .. tapi ? dy yang kacau aku .. memang geram ahhhhh --' bile aku tanye dy kate bukan dy yang buatt .

zahida ..  aku harap kau sabar kayy . jangan sedih2 k sayangssssss . si acap tuh memang siutzzzzz . kalau aku ada pistol dah lame aku tembakk . *merepek k .. aku kann ade ? hehe ... tak payah dah ingat acap sialan tuhh :/ wey , aku rase  orang yang kau cerite kat aku tuh pon suke kat acap kott wey .  .. redha jelaa wey , tak ada jodoh ,.. kite mude lagi .. so , tak payah nak care lagi pasal acap tuhh yea sayangsssss .. yang penting aku sayangssss kauu ahh --' and aku harap kau menang lompat jauh nanti .. *gelak jahat

siti ...... aku harap kauu menang ea lontar peluru nantii  .. aku akan sokong kau dari belakang .. nanti kite tak dpat ahh nak dating . sebab kau kann masuk sukantara tuhh :'3 .. alaaaaaaaa . nie yang tak best nihh kan darling ? haha .. takpe2 .. tapi aku nak kau menaang k ,. boleh aku banggge bangge kan kejap /. haha .. kau kann kuat ? confirm kau menang nanti darling .. don't worry :'3

                                *aku sayang budak sebelah aku tuhh .

 sebenarnyee aku rindu sangat dengan syazana .. aku tak puas lagy nak g jalanjalan dengan dye .. sebab dy ohshemm laa sangatt ....  chat pun tak puas sebab aku rindu gelak dy  .. gelak dy yang comels tuhh . ahaha .. aku kelakar betol bile dy marah qiela kat tesco tuhh . aku nak datang rumah dy .. tapi abang aku tuh kedekut sangatt . dy tak nak bawak . kalau laaaaaaa aku pandai bawak motor mesti setiap hari aku dah bawak dah dy g taman jalanjalan .. sabar yea sya ? aku tak akan lupekan kauu . lagipon rumah kite kan dekatt .. kalau aku tak busy aku datang eaaa ! aku sayang kau sayang ./ ..

fareen , huda, zida,farah,filzah,siti,syazana,qiela .. aku sayang dorang sesangat </3


Friday 15 June 2012 | 01:29 | 0 love purple(s)