Welcome To My One Direction Blog , Have nice here || Follower Box ada d'bawah or Dashboard
One Direction㋡
Welcome !
My lovely Blog



Status : one direction !

What Make You B'tiful

Tagboard
Footprints here!

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh


Lovely Follower
Follow me Follow u:)


be mah followers? trimas :)

put follower widget code :D


Credits
Thxx !

Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Your Name.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily.



not alone :'3
hye assalamualaikumm .. fuuuuuuuuu -,- semalam zizan menang woiii  ! johannn woi ! nombor satu woiii ! JOHAN pulak naib johan woi ! nombor dua woiiii ! okay laa tuhh right :) tauke nombor tiga woiii ! aku dah agak memang tiga orang tuh patut menang .. no wonder ahh kalau dorang takk menang ~

wuitssssssss ~ aku bukan nak citer tuh sebanrnye ,. tuh just pembuka je k .. PEMBUKA ! haha .. okayy .. aku the point jelaaa erk ? sebenarnye aku nak post nie pon tak ada bende .. aku update nie pon sebab aku dah lama tak updatee .. takot korang dah mule rindu aku . * aku perasan *

okayy .. nie seghious okayy ~ sebenarnyee aku nak cite pasal alone2 nieyy . .. okayy .. sebenarnye aku tak kesah kot tak ada boyfriend kee hapehh kee .. sebab aku tak ngadap pasal kaple2 nieyy :'3 .. aku tak suke ! seghious laa gua emang tak ada boyfriend ke hapeh kee .. gua tak kesahh .. tak mati pon tak ada boyfriend .. aku masih ade parents aku , allah dan rasul yang masih sayangkan aku .. so , aku tak alone laa ~

aku tengok kawan2 aku yang lain .. wuuuhhhh , dah ade balak dahh .. jealous ? aku emang laa jealous sikit tapii aku tak kesahhh sebab aku tak nak bende2 tuhh semua .. aku masih budak kecik lagy yang baru umor 13 tahunn .. aku kene belajar lagy ., smpai berjaya ..

sekarang aku cuma ada kawan lelaki yang suka sangat cari gaduh dengan aku .. hanif dan arief .. ahh --' diorang suke beno sakat akuu .. smpai nak sorok2 kan beg akuu .. tapi dorang awesome jugakk .. kekadang baekk .. kekadang erghhhh -' menjengkelkan ohhh --' geram pulakk aku .no worries ahhhh --' aku sentiasa jaga adab pergaulan aku dengan dia .. sebab kiteorang masing2 ada maruahh .. lahai --' *aku dah mula merepek .

dia suke pnggil aku BUYUT dan aku suka panggil dia PAK CIK .. haha .. ada chemistery takk ? ahh -' tak teringin deh gua sama itu pak cikk kok ! haha .. tai yang jelas kalau dia tak ada .. sumpah aku kat kelas macam orang bisu jehh .. dudok diam2 ! mcam sakit mental pulok dohhhh ! kejap elok kejap takk .. eh ? hahhahaha ..

okay tamat pasal itu cerita kayy ~ yang penting sekarang aku tak alone woii ! dan aku gakk tak forever alone -,- aku masih ada . parents aku , abek beradek , allah , nabi dan kengkawan aku .. dorangg ahh yang buat aku always smile dokkk ! okayy .. aku dah tak twu nak ckap ape dahh .. semenjak dua menjak nie otak aku mcam blurr jee duhhh ~ kbhoiii :'3
Saturday 2 June 2012 | 03:26 | 0 love purple(s)