Welcome To My One Direction Blog , Have nice here || Follower Box ada d'bawah or Dashboard
One Direction㋡
Welcome !
My lovely Blog



Status : one direction !

What Make You B'tiful

Tagboard
Footprints here!

be nice with ur mouth,leave ur coment,Please put the correct url okeyh


Lovely Follower
Follow me Follow u:)


be mah followers? trimas :)

put follower widget code :D


Credits
Thxx !

Template by : Mr Purple.
Basscodes : Nadya.
Owner : Your Name.
Icon : Cute skin and Baby Doll.
Picture : 1D Daily.



sekolah baru -,-
hye . assalamualaikum ... heeeeeeee :) dekat sebulan aku tak ambil kisah pasal blog . nie semuaa pasal twitter si henseng aku tuh laa .. kjoke .. fuh , fuh , fuh , *tiup habuk* ..and now malas ke tak ke .aku nak update blog jugakk ..

  okay , straight to the point jelaa eh ? sekarang nie aku balajar kat sekolah agama menengah jeram :* not in assam jawa or sra api-api ... so , sekarang nie aku kene matang .:* jgn mcam budak2 lagi . main kejar2 .. main polis2 dengan syazana , aqila and kawan2 aku yang dulu yang paling aku sayang . *muahh .. tapii .. aku rindu kann mereka .. aku tak tahu mcam mane aku rindu dorang yang amat sangat sangat k :" and now di samj ... ramai yang aku sayang di sana espcially zahida , faraheen , filzah , farah , huda , kak syahirah , kak emy , kak darina and kakak aku sendiri .. haha --' dulu mase darjah enam aku just ade adik angkat jee .. and now aku ade akak angkat aku :* aku sayang mereka gila2 .. tapi aku masih mencari2 sahabat sejati . smpai sekarang aku tak jumpa lagi .. tapi zahida nie aku punye kawan yang paling aku sayang .. i love you girl :* sama jugak dengan kawan2 aku yang lain .. dorang care pasal aku .. and aku nak say thank you laa kat korang semua and akak2 semua .. kalau korang tak de maybe aku kat samj dudok sorang2 , makan sorang 2, belajar sorang2 .. semua nye sorang mcam orang gila sorang .. eh ? kalau korang tak ada aku tak tahu mcam mane kehidupan aku kat samj :* sekarang aku kene tukar tempat sebab ustazah tak bagi kiteorang dudok tempat sebelah -sebelah .. sebab nanti kiteorang asyik gelak2 jee ..  aku sekarang dudok depan sebelah syafiqatunnabila bawah kipas lagi sejuk gilo2 .. mengantuk jee ... tapi aku tak nak jatuh kan maruah budak luar .. sebab yang selalu tidur budak asrama .. bukan kutok k :* ckap jee .. biasala asrama ... bnyak gila keje kene buat dengan kelas tambahan nye lagi . ohh --' dengar mcam tuh jee terus aku tak nak masuk asrama .. sebenarnye aku ade jugak terpikir nak masuk asrama . tapii .. tak nak laaaa .. aku nak kawan yang faham aku , terima keburukan aku , kekurangan aku , dengar aku punye cerita because semua manusia tak sempurna kann ? so , aku nak kawan yang cenggitu :" tapi walau pon aku tak de kawan sejati tapi cukoplaa aku ade zahida , faraheen , filzah , farah , huda , kak syahirah , kak emy , kak darina ... sebenarnye aku ade jugak terdengar orang ckap aku gedik ... but aku tak kesah . mulot orang tak boleh nak tutup .. ituh je kau mampu nak mengumpat aku ? thanks bagi free pahala kat aku ... aku datang sekolah nak belajar bukan nak mengumpat orang sana , orang sini tak de faedah k :* .. korang ! korang ! korang nak tahu takk ? sekarang nie aku dah ade musuh .. hahahaha . *evil laugh ... nak tahu siapa ? hanif , arief dengan ikmal ... diorang laa suke bahan aku .. benci dowh aku ! aku sebanarnye dah melalot kemane .. sorry if tak faham ape yang aku tulis nie ... merapu je lebeh sebenarnye . haha ..

tak tahu nak tulis ape dahh .. k bye -,-
Wednesday 4 July 2012 | 01:54 | 0 love purple(s)